2012年11月30日 星期五

silly sharing @ MAYBELLINE MASTER LINER

剛好... 最近支筆狀眼線用完
剛好... 美寶蓮最近大大大力宣傳支MASTER LINER (同事成日問, 點解要講中文?! 唔知, 習慣吧 !)
剛好經過機場~(STAFF CARD 有小小既95折)
剛好... 就買左黎用喇
冇錯~ 全部都係剛好既... 唔關我事...呵呵~~ 係個天迫我SHOPPING ?!
(歪理?!!! 我知~ 哈哈)



咳咳, 身為一個專業化妝師 ...
點都要講一講我用筆狀眼線既用法
筆狀眼線用黎畫內眼線, 眼頭都會比LIQUID 好
冇0甘實, 望落去自然ddddddd
可以話係眼線既打底啦,
之後會再用LIQUID 畫一條完整既眼線
我多數會買啡色, 因為相比黑色總覺得出黎既效果自然d同溫和D, 又會冇甘易熊貓眼 ^^

好喇, 入正題...
呢支MASTER LINE
我覺得持久度蠻OK,
早上至下班都冇變成熊貓眼



Twist既設計, 不用一直刨刨刨, GOOD ! (我成日唔見刨刨, 成日要買~ 激死人== )
不過有個小小問題, 就係順滑度 ...
總覺得佢既質地很難畫一條好順既眼線
比起其他Brand 既眼線, 呢個問題真係有點 "遜" 囉(國語音)

大家認識既美寶蓮 (冇睇上文下理, 以為邊個既Common friend)
最最最好到冇朋友既地方就梗係 ... 價錢啦 ~~ (我仲有95折呀, 呵呵呵)

寫SHARING, 點都要扮下野, 整張效果相 ... 夠CHOK 吧

沒有留言:

張貼留言