2012年11月28日 星期三

大肚婆護膚/化妝品@大公開


成日都聽到D 天生麗質既美女講:
下, 我唔點化妝嫁, 化妝好煩呀既, 化妝好傷皮膚, 又要一早起身 ...
下刪100000000字~
妖 (SORRY, 請容許我爆一爆)
我唔係妖D 令女們, 我只係憤世點解呢個唔係我~ 哈哈
唔化妝出街?! 近呢幾年真係冇試過
我點都要畫反條內眼線先安樂
(講堅, 我素顏既樣真係可以嚇死幾件)
冇誇張喇 ... 點解我老公冇嚇親?! 因為... 佢愛我囉~~~ 哈哈哈

好 ! 入正題吧~
大肚0個時真係勁多勁多避忌位, 唔講0個D傳統野 ... 唉.. 有機會再寫~
講反D 入血D ... 堅入血的因為大肚0個時我食咩BB吸咩, 我塗咩BB 又係吸咩
所以食同搽都要好小心, 唔好以為小小AREA既化學野... 當媽媽堅要小心~
唔得塗指甲油, OK ~ 十個月JAR
唔得整頭髮(=電/染)..., OK 十個月JAR
唔得做FACIAL ... OK 十個月JAR
(因為有D人又話做FACIAL 按摩0個PART可能對BB 唔係0甘好云云)
唔化妝~ 十個月呀 ~~~~~ 點捱呀 !!!


幸好我生於呢個科技又發達又倡明既年代
我頭一次去產檢... 我已經馬上問姑娘 ... 大肚可唔可以化妝 ?! 唔係好記得點答
到見醫生, 我又追問醫生
醫生既答法係... 可以既, 不過一定要嚴選化妝品
所有含 "鉛" 量過高既產品, 一概NO WAY
下 ... 我第一個反應 ... 我點知佢D 成份呀 ...
剛好0個位係女醫生, 可能比男的清楚 DDDDD...  佢話其實大品牌既都係安全的...
第一次做媽媽, 難免再緊張DDDDDD
反到屋企上網再去CHECK 下,
發現原來如果鉛超標既化妝品係香港係唔可以入口既... 海關亦會定期檢查~
(但係點解有時聽新聞仲有D 鉛含量超標既PRODUCT 係市面既?!)
身為香港人點都要對香港政府有信心 ?!!!!!!!!!

所以我好聽醫生話, 去D 大品牌買我既護膚/化妝品 (其實係借機SHOPPING 囉, 呵呵)
我大肚0個時最常用既係VINCY 同ORIGINS

VINCY 係有名醫學品牌, 一聽醫學就係覺得點都會PRO D ... 安全D
我用佢既保濕TONER啦 / 保濕GEL 啦  同BB CREAM
大肚0個時D 皮膚好乾, 用保濕系列係最岩,
同埋SALES 姐姐話VINCY 既保濕系列係冇添加防腐劑
而BB CREAM 未大肚已經有用
之前跟MISS WING 去OUTJOB見佢用係MODEL 身, 勁好推同埋又冇變灰既情況出現
http://blog.yahoo.com/_GJ5GKLJCCPMLJLJBVQ23GGUHDU/articles/585236/category/Makeup
原來... BB CREAM 都係冇防腐劑既~
VINCY 每樣PRODUCT 都係100 ~ 200 蚊左右...
合理合理~ ^^

而ORIGINS 既MAKE A DIFFERENT ... 都係我大肚期間用既護膚品
ORIGINS 既PRODUCT 源於天然及有機物料... 哈 ! 完全不含化學成份
大肚婆可以安心使用==> SALES 姐姐講既~

如果你問我, 覺得以上PRODUCT 係我大肚其間有冇咩效果既...
我只可以答你, 效果不大, 因為大肚期間身體既變化真係估佢唔到
我俾自己一個BOTTOM LINE, 唔好好似妖怪甘就算
所以以上PRODUCT 全部都係一般好基本既護膚/化妝品
對天下所有媽媽黎講, 最重要既效果應該係小寶寶安全吧~

 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言