2012年11月9日 星期五

HAND CREAM @ SILLY SHARING


好耐冇寫過SHARING ...
SHARE D 咩好呢?!
粉底, 假睫毛, TONER, 精華....
SORRY, 原諒我而家經濟能力有限,
而我又唔係一個BEAUTY BLOGGER ... 冇BRAND SPONSOR
所以只係得一點點既PRODUCT SHARE

最近天氣開始乾...
係公司常伴我左右既就係呢支JOHNSON'S HAND CREAM


從去年有BB 開始 ... 呢支應該係我第3支了吧
因為有左BB, 唔敢亂買0野係搽 ...
所以我都係選反大BRAND既PRODUCT ... 保險D 呀MA
呢一支係去年新出既LASTING CREAM
專為女性而設24 HRS 嫩護手霜
一次過解決崩緊, 乾燥, 暗啞3大問題




講真... 我就唔係好覺得解決到呢D問題,
不過按一支17個幾既HAND CREAM 黎講
滋潤度確實係夠既,
最最最好既係... 佢唔 "立"
我好怕D "立" 野
同埋佢既味度一D 都唔 "膠" ... 仲好香 ~
所以呢支HAND CREAM 順理成章成為左我呢一年既HAND CREAM 新寵啦 ^^
 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言