2012年11月16日 星期五

因為肥...所以要塗胭脂@大愛CANMAKE 粉紅胭脂

 
因為生完小朋友之後,
本人身形, 面形已經完完全全走晒樣
有時食到自己都驚左
胃口真係好到冇朋友

最近迫自己唔好再食甘多
開始做反運動
不過都係未如理想...
嗚嗚嗚~ 真係好傷心

所以係未回復身形之前
身形就用穿搭去盡量補夠
面形就靠化妝品喇...

我其實一向都好小塗胭脂
不過而家面大如PIZZA既我
塗胭脂可以令我塊面望落去多D野睇...
從而塊面視覺上就會細DD喇
(我反工好小打陰影, 因為睇落去會好濃妝==)

買過幾隻HKD100以內既...
最近好常用既係呢隻CANMAKE 既胭脂

 
因為我本身都算白 ... (拓賴拓賴 ...)
而平時反工化眼妝又比較濃
所以我選左呢隻粉紅色
絕對可以Handle 到上班/外出日裝


好上色, 好貼面
上左面之後,
好有白裡透紅既感覺 ...
大愛



好似都係40幾蚊...
同我一樣經濟能力有限既朋友~
可以一試呀 ^^ 
 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言