2013年8月25日 星期日

[懶人方便之選]@Loreal Hydrafresh Mask in Lotion


點解呢個世界有甘多好野去縱容我呢種懶人
上個星期去萬寧買尿片時
見到LOREAL最近出左支MASK IN LOTION (葡萄籽系列)
頂 ! 真係要頂囉~ 邊有甘方便既產品
說真的而家叫我晚晚/隔晚去做MASK
唔好玩啦, 晚晚跟小B搏鬥到9點幾十點, 一早6點幾起身反工
真係好難再有精力去做MASK

呢支葡萄籽MASK IN LOTION 真係好方便~ 我有3個用法如下 :

用法1   : 用普通用法~ 洗完面好似平時用toner甘, 滴1個5毫份量 (夏天不要用太多會"立")

用法2  :  滴在化妝棉至全濕 (溫馨提示: 化妝棉越薄越好!!), 3~ 4 分鐘夠晒,
又唔會好似做MASK 甘"呢HEA"滴到周圍都係~ (呢個都係我懶左做MASK原因)
而家一邊湊仔, 可以一邊涼敷, 又快又正~
用法3   : 代替精華素加1滴混入BB cream 內用, 好貼又易上 ^^

咳~ 百令蚊支貨仔用完幾日當然好難有" bling閃"一聲甘靓. 
但對我呢種又想靓又懶的阿朱媽, 呢支Mask in lotion 就成為了我的天使BB嚕 ^^

 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言