2013年8月29日 星期四

周小B剪髮記

小B的公公(即我老爸)很久很久以前是一個髮型師~
細個時候常見到爸爸用發芯跟婆婆/媽子在家電髮
(就好似"功夫"中包租婆- 元秋既造型)
所以順理成章地我從小到小六剪頭髮的項目都是由老爸去負責
說真的, 很.不.爽~ 因為頭都是偏向村姑味較重的
見到同學可愛又有型的RUNNING頭真係流晒口水, 而我只係一直都是菇頭, 菇頭同菇頭
到中一時老爸明白少女都是愛美的, 所以特準我外出剪頭髮
仲記得第一次在髮型屋俾人洗頭髮時, 好緊張
我該"合"埋雙眼扮訓?! 扮睇其他野?! 玩手指.....?! 哈哈

換說周小B了, 在4個月時爺爺有跟小B去剃頭髮
所以小B已有外出剪髮的經驗.
而小B的頭髮是長得特很快的類別. 4個月之後就交由公公去負責了
我本來是十分讚成由公公操刀的, 因為慳錢, 慳錢慳錢.
不過快歲半的周小B太太太不聽熟人的說話了.
坐不定, 大哭, 扭計. (明白只有歲半很難叫他乖乖坐好)
公公年紀亦開始大, 不能說很夠精神去應付.
所以決定外出剪髮去~


正所謂 "小朋友既人生係由大人安排".
剪髮都一樣, 交由我一直都很信任的FISH 辦理.
FISH客人中很多"母子"組合,
很有經驗去應付周小B般玩劣的小朋友. 
幾下手勢就攪定一個很滿意的髮型
都說周小B在外時很乖, 全程沒哭,
有時好奇地望一望FISH姐姐, 大部份時間都在看YOUTUBE

剪髮後的周小B, 看起來大個同清爽左不小呢.
大愛~~~

[抽水] 激戰 BB 版, 哈哈哈

 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言