2014年3月10日 星期一

周大頭回鄉之旅 - 第一回

由農曆新年開始 節目真係冇停過...
回鄉去 / 舊同學/朋友聚會 / 情人節台灣之旅 / 大頭兩歲生日
太太太開心了, 所以最近總覺得有點失落
先打回鄉之旅後記吧.
一行6人 (老爺, 奶奶, 細姑媽, 老公, 大頭, 我) 在大年初一早上出發.
小孩在冬天外遊跟搬屋分別不大
幸好今年新年天氣不算冷.
本來有想過拿兩個行李箱, 幸好努力後都是一個行李箱加2個包包便攪定

老爺, 奶奶的親朋戚友在汕尾絕不比香港少
每日在汕尾的家都超熱鬧.



感覺就好似細細個跟婆婆返中山時情境一樣
婆婆走之前幾年都已經冇再反去. 十幾年了~ (嗚~)

回正題, 大頭呢?! 大頭第一次返大陸. 習慣嗎?!
我自己呢?! 第一次返老公出世地方, 感覺如何?

先說大頭吧.
其實我一向對大頭食既方面冇太大的限制
因為見過大頭既人都知, 他要食既係冇人可以阻止到佢. (技安一名)
所以限制既都沒用. 除了不要食過量, 食方面我沒有太講究
再說在汕尾跟在香港一樣是由大廚老爺操刀, 所以點會擔心呢?!
反而飲用水自家就比較緊張
記得我好細個反大陸試過"水肚不服", 又痾又嘔...媽說好有可能係大陸水唔.乾.淨
呢個記憶深深留係我腦海裡
所以我就覺得"飲用水" 都蠻重要的
你話我冇POINT都好啦, 就係呢個心理陰影絆著 (唉)
呢個陰影既後遺症便是...帶了兩大支"屈記"蒸餾水. (重到"扒街" = =')
三日時間, 大頭開心到不行了, 一班表姐姐跟他到處走, 四圍玩.
食. 玩. 食. 玩~ 冇訓~ 日日玩到唔捨得訓.  第一次回鄉讓你放肆放肆.





那我呢?!
嗯... 就好似唱緊EASON 既"時光倒流二十年"

童年你與誰渡過 聖詩班中唱的歌
再哼一哼可以麼
當時誰與你排著坐 白色恤衫灰褲子
再穿一穿可以麼

哈, 老公童年在汕尾渡過
他常說在汕尾幾年很開心, 未使返學讀書考試呀梗爽喇, 周生 = =
第一晚便跟我去街上, 尋找他兒時最愛的燒鶢翼.
鄉下話已忘記得一乾二淨的他, 仍堅持用限量的汕尾話落單. (汗")
跟老公晚上在街上走走, 很有旅行感覺, 感覺很良好 emotion
而且汕尾好像沒有跟其他大陸城市一樣甘 "焗束", 可能是因為沿海的關係吧.
 
食方面呢... 其實我一向在大陸食都沒問題的, 我怎至有點喜歡大陸的味道.
因為現在"新鮮"既味道好像比較會在大陸才遇到.

年初二重頭戲, 回老公出世的祖屋耶 ~ 下回再續

沒有留言:

張貼留言