2013年3月19日 星期二

周小B的CHU CHU 奶樽


奶樽係每個小BB 既必需品
對老公來說, 奶樽要岩BB 用, 唔好有風入, 易啜... 下刪十萬字
對我來說, 奶樽要 "靚" 要"靚" 同要" 靚"
對周小B來說, 沒意見, 總之唔好阻我食奶~

周小B用既奶樽係 "CHU CHU"
用CHU CHU呢個牌子係老公大人決定
他說CHU CHU 的十字咀不易入風... bla bla bla ~
(其實... 他都是從baby kingdom 中搜索資料)



我沒有什麼意見 ... 但看見只有"黃" 色及"藍色...
心想, 算吧最緊要小B用得其所...
(眼見什麼"藍色"企鵝的樽出奇地可愛, 心有總有小小小小想打人)

大概周小B 6個月左右...
CHU CHU 開始出好多好"靚" 既特別版
有我最愛既"黑"色,
仲有好型既紅色同可愛粉綠色

嘩~ 好靚呀 !!!





真係飲既又開心, 餵既又開心~ 哈哈~
現在婆婆家仍有5,6個倉儲
沒錯, 我買瘋了~

如果9個月以下既BB, 就不太建議買以上款式大樽
"太闊"了, 6個月大既周小B 根本用唔到
慢慢待到9個月後才習慣...
(oops ... 好在最後有用, 要不浪費了媽媽百多幾蚊港紙呢)



其實網上有好多媽媽唔同既意見,
1. 有些媽媽說BB 要很很大力才啜到 ... (本人: 因自家小B天生神力, 沒事)
2. 樽蓋位很容易"漏奶" .... (本人: 用了一整年未試過發生)

BB 用品好似化妝品甘, "B" 夾 "B" 緣
說到底靚唔靚其實都係其次 ~~~~~~~~~~~

 
Please follow :
Instagram : emmaxemma

沒有留言:

張貼留言