2012年6月30日 星期六

我的Barbie公仔

幸運地我不是生女...
要不是我一定會係短時間內申請破產
因為小女孩的衣服比小男孩多, 又可愛
次次行街睇阿B 野, 都忍唔住望著D 女仔衫仔

唔好叫我追多個, 因為而家一個阿B 已經夠玩殘我...

雖然阿B 係男仔,
都有好多男仔既得意造型

就好似同學仔們送既超人衫
超得意....
去親街個個見到阿B都叫"超人BB"

超人BB呀
超人BB好攪笑
超人BB係到喊呀 ~~~~







有一次上網睇睇下...
有件史迪仔造型衫
二話不說, 阿B 再化身成史迪仔













**隻臭腳係用大機影緊高炒相既臭爸爸 ==



頭巾Hip Hop 郁


仲有BATMAN, 麵飽超人 "郁"同鬆馳熊 "郁" 稍後送上

之不過 ...無論化身為咩造型
 

沒有留言:

張貼留言